الرئيسية - المحيط اليمني - سما المصري تغني وترقص وتكشف ‘‘مواضع حساسة’’ في (فيديو مخجل) وتفضح ما يحدث في شقة ‘‘مرتضى منصور’’ والأخير يصفها بـ‘‘النجسة’’
سما المصري تغني وترقص وتكشف ‘‘مواضع حساسة’’ في (فيديو مخجل) وتفضح ما يحدث في شقة ‘‘مرتضى منصور’’ والأخير يصفها بـ‘‘النجسة’’
الساعة 07:54 مساءً (المحيط برس)

نشرت الراقصة الاستعراضية سما المصري فيديو جديد، ظهرت فيه تسير في شارع الشانزليزيه في فرنسا، وتسخر من نادي الزمالك المصري ورئيسه مرتضى منصور.

سما غنت ورقصت ب(..الخلفية....) للسخرية من مرتضى منصور وقالت: (الفيديو الجديد وانا باغني وبارقص للزمالك في شارع الشانزليزيه بباريس نزل خلاص علي قناه اليوتيوب الخاصه بي والرابط بتاعها هنا في البايو وفيالاستوري).

--------------------------------------------------------------------------------------------------

جديد المحيط برس قد يهمك ايضاً:

شاهد.. أول ظهور للأميرة هيا على مواقع التواصل منذ هروبها من دبي ومقاضاتها محمد بن راشد.. ماذا قالت؟

 

شاهد... الداعية الإماراتي ‘‘وسيم يوسف’’ يلاقي مصير مؤلم بعد تغريدة مثيرة .. شاهد ماذا قال فيها؟

 

شاهد لن تصدق.. فتاة سعودية ترتدي ملابس مخزية تباشر الزبائن داخل محلّ في "جدة" .. (فيديو صادم)

 

خطير جداً.. إذا شعرت بهذه الأعراض أثناء الأكل وظهرت العلامات التالية في ‘‘البول’’ فأنت مصاب بسرطان الكبد

 

شاهد "مقطع فاضح " بوس واحضان شعل جدلاً واسعاً بين فنانة خليجية مشهورة ومذيع في قناة كبيرة.. فيديو صادم

 

شاهد بالصور والفيديو “العروسة المرعبة"...عروسة مخيفة ومرعبة تصعق عريسها في ليلة الدخلة فيصاب بالرغب والهلع ويقدم على خطوة كارثية صدمت الجميع

 

شاهد... مصير أسود لحسن نصر الله ومذيع قناة الجزيرة فيصل القاسم يفجر نبوءة خطيرة للغاية.. الأيام بيننا

 

عــاجل... الملك سلمان يصدر أوأمر ملكية مزلزلة قبل قليل بترقيات وتعيينات جديدة ( نصها)

 

وردنا الان .. حدوث كارثة كبرى وغير متوقعة داخل الحرم المكي .. والسلطات السعودية تتدخل وتكشف عن الدولة المتورطة ..فيديو مرعب وصادم

 

دخلت على عريسها في ‘‘ليلة الدخلة‘‘ لكنه فشل في معاشرتها واجهش بالبكاء مثل طفل صغير ..لن تصدق كيف كان رد فعل العروسة الحسناء مع عريسها االعاجز

 

مدرسة سعودية تقوم بهذا العمل الفاضح مع مراهقين وصغار السن وتثير جنون السكان( لن تصدق ماذا فعلت هذه المدرسة )

 

كل اليمنيين تعودو عل نوم الرئيس هادي في المؤتمرات الدولية والقمم العربية..شاهد بالفيديو رئيس الجمهورية وهو ينام  في الشارع ( فييديو صادم )

 

خطير للغاية ...حيلة اماراتية ماكرة تثبت انها اذكى من السعودية القوية والشرعية الضعيفة وتقدم عيدروس الزبيدي كبش فداء وتستبدله بهذا الشخص ( صورة )

 

هااااام وعاجل..تناول هذه العشبة السحرية اللذيذة الطعم ورخيصة الثمن وستنسيك تعاستك وعجزك وستجعل زوجتك اسعد زوجة في العالم ( مفعولها سحري ومباشر )

 

وردنا الان.. أشهر فلكي يمني يكشف عن الأحداث المرعبة التي ستحدث باليمن والسعودية خلال الشهرين القادمة .. شاهد التفاصيل

 

ورد للتو.. الكشف رسميا عن مصير الفنان "رامز جلال" بعد ظهوره اليوم بشكل مفاجئ وبحالة يرثى لها .. ''شاهد صورة مسربة'' كيف أصبح؟

 

وردنا الان ...وزير الدفاع السعودي يصدر توجيهات عاجلة وصارمة بشأن الحرب ضد الحوثيين تثير جنون الرئيس هادي وتجعل مصيره ومصير الشرعية في كف عفريت 

 

عجزت عنه الشرعية والسعودية والامارات فقام به هذا البطل اليمني الشجاع وهز وجدان كل ابناء اليمن في الداخل والخارج ( صورة للبطل + صورة للعمل البطولي )

 

ورد للتو ...دولة عظمى تسبب للرئيس هادي صدمة كبيرة وتهز كل اركان الشرعية وتكشف قبل قليل فضيحة مدوية للجنرال الاحمر ووزير الدفاع المقدشي ( صورة )

 

وردنا الان ..الفيسبوك يقصم ظهر"الوزير" الذي قاتل مع الحوثيين وهرب الى أمريكا بطريقة احتيالية ( شاهد ماذا فعلت به الاف بي اي الامريكية + صور مرعبة )

 

علاج الشيب وتخلصي نهائيا من الشيب حتي لو كان الشعر كله ابيض والنتيجة من اول استعمال

وتابعت: (دلع يادلع الزمالك يامدلع اوي مرتضي لو شاف الفيديو دا كله مش بعيد يرمي نفسه من فوق برج القاهره بس انا بحب الزمالك لكن ابو صفيحه الي مزبله التاريخ احبيبي ازمالك).

يشار إلى أن رئيس نادي الزمالك السابق، مرتضى منصور، هاجم الرقاصة المصرية سما المصري التي تواجدت في إستاد القاهرة لمشاهدة مباراة مصر في كأس أمم أفريقيا، ووصفها بالنجسة.

سما ردّت عليه، ولم تسكت ووصفته بكلمات نابية دون أن تذكره وقالت:
(أبو صفيح اللي عنده جرب عامل ذي التور الهايج وبيجيب صور ليا من الإستاد من غير مايقول اسمي ويشتم عليا في فيديو وان الصوره دي حارقه دمه اوي عشان كده انا نزلتها عشان خاطر الست والدته تاني.. مم بص ياابو صفيح انت انا برضو هاعمل زيك ومش هاقول اسمك ولا هاكلف نفسي زيك واعملك فيديو لأنك اقل من كده وانت عارف انك مش اكتر من انك واحد متهم بالاختلاس وعليك قضايا إهدار مال عام واكتر من كده ومسيرك تقع قريب.
وتابعت: (أما بقى حكاية انك هتحبسني فالاولى انك تطلع دكر ذي ما انت بتقول علي نفسك دائما وتروح النيابه يحققوا معاك يا متهم بالاختلاس الفلوس وبعدين نبقي نشوف موضوع انك تحبسني ياتوتو وماتقعدش تحلف بالطلاق كتير لان كده مراتك عايشه معاك في الحرام ..وحكايه بقى انك هتبعت نسوان ليا فاقسم بالله ساعتها ماهيكفيني فيك انت ولا عيالك ولا احفادك اللي في حضنك دول وروح ياابو صفيح اتشطر على شقه البوس اللي عندك اللي قالوا عنها واللي بيطلعوا فيها من كل الجنسيات يااسوء من انجبت مصر)
فضحت مرتضى واتهمته بمنزل يستخدمه للقبل فقط، وقالت: (الظاهر اني عشان ساكته بقالي فتره عليك ومافشختكش كالعاده هنا عشان كده انت هايج ذي التور عليا .. المره الجايه فيديو بقى ياضنايل واديني قاعده مستنيه حريمك يا دكر يجولي وانا اشرف وانضف من مليون من عينتك ع الأقل مش متهمه بالاختلاس زيك يامتهم .بقي انا رحت نجست الاستاد؟؟ دا انت عميد الأدب وانت فاهم ياشوكلوم.. وعايز بوليس الاداب يجيلي طب اولى أنه يجيلك عشان شقه البوس اللي قالوا عليها كفايه عليك ياض ياابو صفيح كده..ولا أمك فاتح علي شارعين ياض)

إضافة تعليق
الأسم
موضوع التعليق
النص
  • اليوم
  • الأسبوع
  • الشهر